2 dureri pe care le resimt femeile însărcinate și ce pot face pentru a le ameliora

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Sarcina reprezintă un proces foarte frumos din viața fiecărei femei, dar uneori și dificil. Deși este vorba despre doar 9 luni, aceste luni pot fi presărate cu diferite provocări prin care o femeie va trebui să treacă pentru binele bebelușului său. Fiecare sarcină este diferită, la fel este și modul în care o mămică reacționează la evoluția acesteia.

În continuare vă vom prezenta 2 dintre cele mai frecvente dureri pe care le resimte o femeie însărcinată, mai ales în ultimele luni de sarcină, atunci când burtica este ceva mai mare. Aveți în vedere faptul că durerile constante, înțepătoar eși intense nu prevestesc nimic bun, iar dacă vă aflați într-o situație similară, cel mai indicat ar fi să luați legătura cu medicul specialist de îndată.

  1. Durerile musculareactivitatea fizică făcută de către mamă în timpul sarcinii d reduce semnificativ. Deși doctorii recomandă ca mama să practice exerciții fizice ușoare dacă sarcina îi permite, nu este plăcut și nici ușor să se facă acest lucru cu o burtiă de o dimensiune considerabilă. Ulterior, din cauza sedentarismului, pot apărea diferite dureri musculare. Aceste dureri pot deveni chiar mai intense dacă după o perioadă destul de lungă de stat jos, mama va merge mai mult sau vaa face vreun tip de mișcare. În mod normal, aceste dureri musculare pot fi remediate prin întinderea mușchilor sau prin stretching. Exercițiile de stretching au și rolul de a îmbunătății flexibilitatea corpului și de a ajuta mobilitatea. Astfel de exerciții pot fi performate acasă, dar pot exista impedimente, tot din pricina burticii. Pentru a eficientiza la maximum o sesiune de stretching și pentru a nu vă pune în pericol nici corpul, nici bebelușul, se recomandă apelarea unui specialist. Pe https://centrokinetic.ro/  veți găsi toate informațiile necesare despre exercițiile de stretching pe care le puteți face la sediul lor. Aceste exerciții sunt personalizate și sunt făcute alături de un specialist. După aceea, corpul dumneavoastră ar trebui să fie mult mai relaxat și să nu mai resimtă durerile musculare la fel de intens.
  2. Durerile lombaredurerile lombare în sarcină sunt probabil cele mai cunoscute. Acestea sunt localizate în spatele inferior și sunt extrem de incomode, având în vedere faptul că mama trebuie să care o greutate constantă pe o perioadă destul de lungă de timp. Durerile lombare pot apărea din cauza posturii pe care o are femeia însărcinată. Burtica în creștere va trage corpul mamei într-o anumită direcție. De asemenea, poziția mamei va fi afectată și atunci când stă jos sau când încearcă să se întindă în pat. Găsirea unei poziții confortabile în aceste momente este destul de dificilă, de aceea majoritatea viitoarelor mămici apelează la diferite perne speciale pentru gravide care să le susțină corpul. Pentru diminuarea durerilor lombare se pot face tratamente de fiziokinetoterapie sau masaj, în funcție de cât de grave sunt problemele. Mai multe informații despre durerile lombare, ce le cauzează, de câte tipuri sunt și cum se pot vindeca, găsiți aici.

Există o mulțime de mămici foarte norocoase, care până la finalul sarcinii nu resimt durerile prea intens, se pot bucura de activitate fizică, de mers pe jos și chiar de purtat tocuri. De partea cealaltă, pot exista și mămici mai sensibile, care să necesite mult repaos la pat. Fiecare sarcină este diferită și este frumoasă în felul ei, iar cu cât sunteți mai informate cu privire la posibilele inconveniențe pe care le puteți resimți, cu atât veți fi mai pregătite și veți știi ce să faceți pentru a le ameliora.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *