Cinci produse care nu trebuie să lipsească din alimentația ta

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Pentru o viață sănătoasă, evitați excesul de zahăr, sare și grăsimi – este recomandarea pe care o auzim și o vedem peste tot în jurul nostru. Într-adevăr, excesul nu este benefic pentru noi, însă trebuie să învățăm și ce alimente trebuie să includem în dieta noastră și cum să păstrăm echilibrul în tot ceea ce facem.

Alimentația nu este singurul factor important pentru sănătatea noastră, deoarece trebuie să înțelegem nevoia unei vieți liniștite, pe cât posibil lipsite de stres. Dar, mâncarea este foarte importantă și, tocmai de aceea, prezentăm aici cinci produse care nu trebuie să lipsească din alimentația ta:

  1. Peștele

Peștele face parte din categoria cărnurilor albe. Prin conținutul său, carnea de pește poate combate bolile de inimă. Grăsimile Oemga-3 din pește acționează ca o barieră împotriva tulburărilor de ritm cardiac. Favorizeaza scăderea tensiunii arteriale, a frecvenței cardiace. Medicii nutriționiști recomandă consumul de pește cel puțin de două ori pe săptămână.

  1. Fructele de mare

Deși multă lume crede că sunt greu de găsit, fructele de mare pot fi cumpărate acum din aproape orice magazin. Mai mult decât atât, cele congelate pot fi gătite chiar în propria bucătărie deoarece nu necesită multă experiență pentru a preparate rapid. Totuși, dacă vrei o experiență culinară inedită care să includă o masă sofisticată bazată pe fructe de mare, vizitează un restaurant cu specific pescăresc unde cu siguranță vei fi răsfățat.

  1. Fructele

O dietă echilibrată trebuie să conțină și fructe. Mulți sportivi spun că acestea conțin zahăr și le evită, însă fructele ne ajută inclusiv la hidratare și ne asigură aportul de vitamine de care avem nevoie.

  1. Legumele

Ca și fructele, legumele sunt sărace în calorii și grăsimi, dar conțin cantități mari de vitamine și minerale care ne sunt indispensabile. Toate legumele verzi, galbene și portocalii sunt bogate în calciu, magneziu, potasiu, fier, beta-caroten, complexul de vitamine B, vitaminele C, A și K. De asemenea, sunt bogate în antioxidanți.

  1. Apa

Deși am lăsat apa pe ultimul loc, este vitală pentru noi. Consumul unei cantități suficiente de apă zilnic de ajută să ne mențin atât sănătatea fizică, cât și psihică. De asemenea, pielea va fi hidratată și va avea un aspect plăcut, iar toate funcțiile organismului nostrum vor fi îndeplinite cu success dacă ne asigurăm cu suntem mereu hidratați.

O dietă echilibrată nu trebuie să excludă nici proteinele, nici glucidele și nici lipide. Echilibrul vine tocmai din faptul că asigurăm organismal nostrum aportul de substanțe de care nevoie, însă fără a face exces. Alimentația noastră trebuie să vină în completarea unui stil de viață echilibrat din care nu lipsește sportul și odihna. Putem consuma orice aliment atât timp cât nu o facem în exces. Trebuie să avem grijă să nu întrecem limita, mai ales când vine vorba de dulciuri, deoarece kilogramele în plus sunt extrem de greu de dat jos, mai ales dacă avem un stil de viață sedentar sau dacă avem deja o vârstă mai înaintată.

Așadar, alimentația, lipsa stresului, odihna și sportul sunt cei mai importanți factori când vine vorba de sănătate și trebuie să le acordăm atenția necesară.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *