De ce echipament ai nevoie pentru a practica yoga

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Yoga este o disciplină care se axează pe armonia dintre minte și corp. Tehnicile de respirație și mișcările fizice realizate lent au rolul de a îmbunătăți forța și flexibilitatea organismului. Mai mult, yoga poate avea efecte pozitive asupra stării emoționale și gestionării stresului, te ajută să te relaxezi și să dormi mai bine.

În timpul sarcinii, poți practica yoga prenatală sau alte tipuri recomandate pentru femeile gravide. Astfel, contribui la calitatea somnului și la reducerea stresului și anxietății. De asemenea, poți diminua durerile de spate și îți poți pregăti organismul pentru naștere. Totuși, evită anumite poziții de yoga, precum cele care pun presiune pe abdomen, și fă exerciții cu o intensitate mai mică. Pentru mai multă siguranță, consultă medicul specialist și respectă îndrumările acestuia.

 

Pentru practicarea pozițiilor de yoga nu ai nevoie de prea multe echipamente, iar din acest motiv îți recomandăm să te axezi pe produse de calitate superioară. Iată ce îți poate fi de folos pentru yoga.

Saltea pentru yoga

Când practici exerciții ușoare, cu înlănțuiri de posturi lente, ai nevoie de saltele pentru yoga care să-ți asigure, în primul rând, confort pentru articulații și coloana cervicală. Caută o saltea cu o grosime cuprinsă între 5 și 8 milimetri, astfel încât să fie suficient de comodă.

 

Când achiziționezi salteaua pentru yoga, trebuie să acorzi atenție aderenței și stabilității, dar și greutății. Optează pentru un produs mai ușor, care să nu-ți facă probleme la transportare. In plus, ai posibilitatea de a alege o culoare pe placul tău, care să îți bucure privirea.

Pernă de susținere

Pernele „bolster”, de susținere, sunt mai ferme decât cele obișnuite și au rolul de susține gâtul sau alte zone ale corpului în pozițiile de yoga. Acestea pot fi cilindrice sau rectangulare, cu umplutură din materiale naturale, precum mei sau alac și husă din bumbac. Când ești însărcinată, este recomandat să folosești o pernă suplimentară pentru susținerea exercițiilor de yoga.

Cărămidă pentru yoga

Cărămizile pentru yoga pot fi folosite pentru mai multă stabilitate, dar si pentru a reduce presiunea pusă pe anumite zone ale corpului în posturile de la sol. Produsele din plută sau din lemn oferă mai mult echilibru și mai multă siguranță, în timp ce cărămizile din spumă oferă mai mult confort.

Suport pentru încheieturi

Pentru a ușura cât mai mult ședințele de yoga și a reduce disconfortul în cazul posturilor de sprijin, poți utiliza „paduri” sau suporturi pentru genunchi și încheieturi. Accesoriul pentru yoga ia forma articulațiilor și asigură confort când practici exerciții pe saltea.

Îmbrăcăminte pentru yoga

Articolele vestimentare potrivite pentru yoga trebuie să fie flexibile, ușoare și să lase pielea să respire. Alege îmbrăcăminte confortabilă, dar nu prea largă, pentru a nu te încurca în anumite posturi. Optează pentru colanți pentru yoga prenatală, o bustieră de susținere și șosete antiderapante. De asemenea, poți alege un maiou fără cusături, un tricou ușor sau un hanorac călduros.

 

Achiziționează produse pentru yoga care să-ți asigure confort și susținere suplimentară în timpul sarcinii. Mai mult, acordă o atenție deosebită tipului de yoga pe care îl alegi și evită mișcările prea dinamice sau cu o intensitate prea mare.

Sursă foto: Freepik

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *